Szczegóły postępowania rekrutacyjne w SPPSS – rok szkolny 2024/2025
Terminy postępowania rekrutacyjnego (SPPSS)
– tzw. „pierwszy termin” do 26 lipca
– postępowanie uzupełniające do 22 sierpnia
– w uzasadnionych przypadkach rekrutacja jest otwarta do 30.09.2024
W przypadku ubiegania się kandydata o przyjęcie do szkoły po zakończeniu terminu postępowania
– podanie do Dyrektora z prośbą o wyrażenie zgody na przyjęcie oraz komplet dokumentów.
1. Kandydat składa formularz rekrutacyjny:
– mailowo (wypełnia go na stronie WWW Szkoły);
lub
– osobiście (w sekretariacie szkoły)
2. Po złożeniu formularza przez stronę WWW kandydat otrzymuje na podany adres e-mail dalsze kroki procedury rekrutacyjnej:
Potwierdzeniem chęci rozpoczęcia nauki jest pilne dostarczenie poniższych dokumentów:
– świadectwo ukończenia szkoły średniej (jedna z form: oryginał/odpis/kopia potwierdzona notarialnie);
– dwie podpisane fotografie w formacie legitymacyjnym.
W przypadku kandydatów innej narodowości niż polska, prosimy o dodatkowe złożenie dokumentów takich jak:
– paszport (kserokopia);
– dokument uprawniający do zwolnienia z opłat (decyzja o nadaniu nr PESEL; Karta pobytu z dostępem do rynku pracy; Karta Polaka).
W dniu składania dokumentów prosimy mieć przy sobie dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość. Pozwoli on na wystawienie skierowanie do lekarza medycyny pracy – zaświadczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki jest kolejnym dokumentem potrzebnym do podjęcia nauki na wybranym kierunku.
Zachęcamy do skorzystania z telefonicznej możliwości umówienia terminu spotkania rekrutacyjnego pod numerem telefonu: 81 748 18 81 wew. 11
Dokumenty rekrutacyjne należy składać w sekretariacie (pokój nr 2 na parterze) od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 – 16.00.
Ogłoszenie wyników naboru nastąpi 05.08.2024 r. o godzinie 14:00.
Listy przyjętych kandydatów zostaną wywieszone przed sekretariatem.